Fontmartina

Fontmartina és un dels indrets més desconeguts i bonics del Montseny. Amb uns prats fantàstics, verds, amples, ideals per jugar-hi. Amb unes vistes sobèrbies, damunt la vall, cara al Turó de l’Home. Amb neu Fontmartina és ideal. Molt d’espai i poc perill. Poca gent. Molt d’aparcament. Per arribar-hi només cal pujar, des de Sant Celoni, per la carretera que va cap a Santa Fe. Molt abans d’arribar a Campins trobareu, a mà esquerra, el trencall a Mosqueroles, que cal seguir. Passeu aquest poblet i continueu recte, cap a La Costa. Passeu de llarg aquest bonic agregat de cases i continueu pujant. Uns kms. més endavant veureu el rètol del càmping. Ja heu arribat. Tota la ruta està asfaltada, bona carretera, no camí de sorra. També accessible, però per carretera més estreta, des del poble de Montseny. Si fa bon temps podeu fer la travessa des de Fontmartina fins Santa Fe del Montseny. Pista de terra però cuidada. Perillosa amb pluja. Vistes aèries damunt mitja Catalunya. Tota la màgia del Monseny al vostre abast. El poblet més proper és La Costa del Montseny. Quatre cases. Hi ha un parell de restaurants. Ens agrada especialment el restaurant de la Costa. Telèfon: 93 847 52 51. Can Patolla te habitacions i terreny d’acampada. Tot i que, per acampar, el càmping de Fontmartina és preciós. Molt a prop de La Costa, per una pista de baixada, apta per cotxes, arribareu a La Riera d’en Ciuret. Una casa de colònies que proposa estades a famílies. Possibilitat de boniques excursions en un entorn d’alta muntanya. Senzill, molt senzill, bàsic, però amb moltes possibilitats. Nosaltres ens hi vàrem allotjar quan era un restaurant i casa rural, fa molts anys. Entranyable.

Fontmartina es uno de los lugares más desconocidos y hermosos del Montseny. Con unos prados fantásticos, verdes, anchos, ideales para jugar. Con unas vistas soberbias, sobre el valle, frente al Turó de l’Home. Con nieve Fontmartina es ideal. Mucho espacio y poco peligro. Poca gente y buen aparcamiento. Para llegar sólo hay que subir, desde Sant Celoni, por la carretera que va hacia Santa Fe. Mucho antes de llegar a Campins encontrará a mano izquierda, el desvío a Mosqueroles, que hay que seguir. Pasen este pueblo y continuen recto, hacia La Costa. Pasen de largo este bonito agregado de casas y continuen subiendo. Unos kms. más adelante veran ya el cartel del camping. Habran llegado. Toda la ruta está asfaltada, buena carretera, no és un simple camino de tierra. También accesible, pero por carretera mucho más estrecha, desde el pueblo de Montseny. Si hace buen tiempo pueden hacer la travesía desde Fontmartina hasta Santa Fe del Montseny. Pista de tierra pero cuidada. Peligrosa con lluvia. Vistas aéreas por encima de media Catalunya. Toda la magia del Monseny a su alcance. El pueblo más cercano es La Costa del Montseny. Cuatro casas. Hay un par de restaurantes. Nos gusta especialmente el restaurante de la Costa. Teléfono: 93 847 52 51. Can Patolla tiene habitaciones y terreno de acampada. Aunque, para acampar, el camping de Fontmartina es precioso. Muy cerca de La Costa, por una pista de bajada, apta para coches, llegará a La Riera de Ciuret. Una casa de colonias que propone estancias para familias. Posibilidad de bonitas excursiones en un entorno de alta montaña. Sencillo, muy sencillo, básico, pero con muchas posibilidades. Nosotros nos alojamos allí cuando era un restaurante y una casa rural, hace muchos años. Entrañable.

Please log in using one of these methods to post your comment: